Monday, November 15, 2010

Pendidikan SEKs untukn Kanak2 6Tahun

Iklan@MiLo SuaM
MEMBELI EMAS DAN SURAT PAJAK GADAI DENGAN HARGA TERTINGGI DI MALAYSIA! HUBUNGI: YUSUF 0123358944
Anda ada sebarang info untuk disiarkan di blog ini? Sila email ke share.milosuam@gmail.com
Nov15,2010

Pendidikan Seks untuk kanak-kanak 6 tahun?

Kongsi325
The China Post melaporkan bahawa Kerajaan Malaysia akan melaksanakan Pendidikan Seks untuk kanak-kanak semuda umur enam tahun dengan alasan untuk mengurangkan aktiviti pembuangan bayi bermula tahun hadapan.

Pelik tapi benar, kanak-kanak di usia muda lagi akan diberikan pendedahan tentang seks. Adakah perlaksanaan ini akan mengelakkan gejala seks, atau mewujudkan budaya seks selamat? (Seks tanpa mengandung).

Perkara pokok yang harus ditekankan ialah menegah zina bukan mendedahkan bagaimana melakukan zina. Tahniah kerana membantu Yahudi di dalam memberikan pendedahan seks kepada kanak-kanak!

Selama ini yahudi bersusah payah menyelitkan elemen seks di dalam kartun-kartun, seperti adengan kain snow white terselak, putera raja mencium mulut gadis pujaannya, dan sebagainya untuk menimbulkan perasaan ingin tahu kanak-kanak terhadap seks.

Seterusnya yahudi menghidangkan hiburan seks kepada remaja bagi merosakkan minda remaja Islam. Inilah cara yahudi menyusup di dalam minda umat Islam hari ini tanpa disedari.

Namun hari ini, kerajaan Malaysia nampaknya membantu Yahudi menyebarkan agenda mereka kepada umat Islam!

Nuffnang Ads

Sumber berita: China Post
ReJaM© "Yahudi kata terima kasih!"


Source: Pendidikan Seks untuk kanak-kanak 6 tahun? - MiLo SuaM http://milosuam.blogspot.com/2010/11/pendidikan-seks-untuk-kanak-kanak-6.html#ixzz15PuiDFwA

No comments:

Post a Comment